TU CE AI GĂSIT SUB BRAD ?

La noi a fost puțin mai complicat anul ăsta. Fiindcă nu am găsit bradul. Ce să mai zic de cadouri…
Dar am propus familiei o soluție alternativă de inspirație guvernamentală.

Păi dacă guvernul a reușit să vină în fața unei țări întregi cu un proiect de buget pe 2024 pentru care nu are bani ?! ‘Vânzând blana ursului din pădure’ (cum s-ar zice în termeni de ‘political correctness’ a la Romsilva).

Eu de ce nu aș putea pune la bătaie propria-mi piele de buhai de pe burtă ? Pe care am cultivat o autentică blană ? Și care a fost tunsă de un grădinar în formă de brad artificial ? Acum noi fi eu Brad Pitt pe burtă dar, na, cel puțin sunt românesc.

Mai greu a fost să-mi mulțumesc familia cu doar o acadea albă și două globuri roșii.

A fost o negociere dură, gen guvern – sindicate. Cu proteste, schelăieli, pancarte, bastoane, fumigene, ouă umplute golite, salată de boeuf din carne de parizer, farfurii zburătoare cu piftii, ciolane mânjite cu fasole, grenade din sarmale și dopuri explozive de șampanie ( că gloanțe de cauciuc nu am avut, iar tunurile de apă te rup la factură cu consumul).

Și, până la urmă, am înfrânt. Dar am făcut promisiuni de mai bine pentru anii urmatori. Ca să decongestionez sufrageria pe anul ăsta.

Căci dacă nici ce găsești sub brad nu reprezintă spiritul Crăciunului românesc, nu știu ce altceva ar mai putea să o facă…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.