PRIMUL STUDENT DIN FAMILIE

Programul „Primul student din familie, ultimul la testul PISA”, a fost lansat în consultare publică (potrivit ministrului Educației, Ligia Deca).

– Orice tânăr din România care își dorește să urmeze scursurile universitare și îndeplinește condițiile precare de bază ar trebui să poată să facă acest lucru. Este nevoie de implementarea unui astfel de program, mai ales fiindcă rata și-a mărit  dobânda de referință … Pardon! Rog seriozitate în sală! … Asta e ciorna de la creditul meu ipotecar…Că e mai ieftin să stai la hotel decât să stai în chirie. Asta e!…

Reiau:
– Rata de participare a tinerilor români la studii net superioare este aproape la jumătate față de multi-media Uniunii Europene (a explicat aceiași educată, Ligia Deca).

Într-un interviu publicat în revista mondenă ‘Pițipoance de Actualitate’ în care a fost abordat gradul de pregătire al cadrelor didactice românești prea universitare și nivelul lor de cultură generală, Deca a declarat:


– Mie, ca și atâtor alți profesori, de la Tudor Arghezi mi-a plăcut cel mai mult Topârceanu. Să știți. Fiindcă avea stofă de pamfletar. Și este esențial să ne păstrăm simțul umorului în fața provocărilor din sistemul de învățământ românesc.

Chestionată asupra dilemei dacă dezastrul rezultatelor de la testele internaționale PISA (Programme for International Student Assesment), se datorează studenților analafabeți funcționali sau profesorilor români aflați în aceași categorie, Deca s-a formulat corectspunzător:


– Nuș ce să vă zic de PISA ăsta…Ați văzut cu toții, sper, că și Turnu ăla se îndoaie sub povara testelor Pisa. Se mai înclină câteodată, mai, mai să pice, să nu promoveze…
Da să știți că de când am preluat eu Ministerul Educației am decafeinizat cancelariile, ca să nu mai stea profesorii la bârfe ci să meargă la ore.

Deca feminizata s-a declarat la final încrezătoare:

– Nici eu nu am fost mai bună, să știți. Și uite ce departe am ajuns!

2 gânduri despre „PRIMUL STUDENT DIN FAMILIE

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.